- Jak się zarejestrować?
Aby się zarejestrować przejdź na stronę „Rejestracja’ i wypełnić wszystkie wymagane pola.
- Co daje mi rejestracja?
Rejestracja uprawnia do składania zamówień w sklepie internetowym www.luk.com.pl.
Daje dostęp do pełnej oferty cenowej zamieszonej na stronie.
- Czy aby dokonać zamówienia muszę się zarejestrować?
Tak. Należy wypełnić formularz rejestracyjny, po weryfikacji przez obsługę Sklepu zostanie aktywowane konto. Aby dokonać zamówienia, należy się wcześniej zalogować.
Informujemy, że współpracujemy tylko z osobami posiadającymi działalność gospodarczą, dlatego jeśli nie posiadasz nadanego nr NIP lub wpiszesz błędny, konto nie zostanie aktywowane.
- Czy założenie konta wiąże się z opłatami?
Nie, założenie oraz prowadzenie konta jest całkowicie bezpłatne.
- Jaka jest minimalna kwota zamówienia?
Minimalna kwota zamówień na naszej stronie to 1 000 zł brutto.
FAKTURY UNIJNE I EKSPORTOWE
Minimalna kwota zamówienia:
Faktura Unijna 2 000zł netto.
Faktura Eksportowa 5 000 netto.
- Czy w hurtowni internetowej można dokonać zakupów detalicznych.
Nie. Prowadzimy wyłącznie sprzedaż hurtową, na zakupy detaliczne zapraszamy do naszego boksu na giełdę kwiatową – Łódź ul. Równa 3 box 123 lub do naszego zaprzyjaźnionego sklepu internetowego – Anielskie Dekoracje
- Jakie rabaty za zakupy mogę uzyskać?
Progi rabatowe obowiązujące na stronie internetowej:
5 % 2 000 - 4 000 PLN
10 % 4 000 - 6 000 PLN
15 % 6 000 - 8 500 PLN
20 % 8 500 - 13 000 PLN
Naszym stałym klientom oferujemy dogodne warunki współpracy, atrakcyjne rabaty i darmowe dostawy towaru!
- Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym?
Sklep internetowy LUK jest tak zaprojektowany, aby był dla Ciebie jak najbardziej intuicyjny. Masz kilka możliwości szybkiego odnalezienia interesującego Cię produktu i dodania go do „KOSZYKA”:
1. Możesz przeglądać główne menu kategorii (na górze sklepu) i przechodzić na interesujące Cię podkategorie.
2. Możesz korzystać z wyszukiwarki sklepowej umieszczonej na górze strony.
3. Przeglądając kategorie możesz również skorzystać z opcji filtrów umieszczonych z lewej strony sklepu. Filtry pozwalają odnaleźć artykuły w określonym kolorze, kształcie, materiale wykonania.
Aby dodać wybrany produkt do koszyka należy wybrać ilość zamawianego produktu za pomocą przycisku +,-, standardowo ustawione jest minimum zakupowe dla danego produktu. Każdorazowo po wybraniu danej ilości należy kliknąć przycisk “Dodaj do koszyka”. Aby sprawdzić, jakie produkty aktualnie zamówiliśmy można w każdej chwili kliknąć na „Koszyk”, znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu.
By zrealizować zamówienie należy przejść do „Koszyka” w którym znajdują się już wybrane przez Ciebie produkty. Sprawdź czy w zestawieniu znajdują się wszystkie produkty, które Cię interesują. W „Koszyku” masz możliwość zmiany ilości zamówionego produktu, dodania uwag do całości zamówienia.
- Czy mogę usunąć produkt z koszyka?
Tak, możesz dokonywać zmian w swoim koszyku do momentu zatwierdzenia zamówienia.
- Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia zależy jest od wyboru sposobu płatności:
Przedpłata przelewem - po naszykowaniu towaru tego samego lub następnego dnia jest wysyłana pro forma. Towar wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia przelewu. Jeśli otrzymamy potwierdzenie do godz. 12 towar jest wysyłany tego samego dnia. Jeśli później, towar jest wysyłany następnego dnia. Czas transportu przez firmę spedycyjną od momentu wysłania wynosi 1-2 dni robocze.
Transport bezpośredni - Hurtownia LUK - termin dostawy zamówienia jest ustalany z klientem.
Odbiór osobisty - na przygotowanie zamówienia potrzebujemy min. 4 godzin roboczych. Najlepiej jest ustalić godzinę odbioru telefonicznie.
*Czas realizacji w znacznej mierze uzależniony jest od łącznej ilości zamówień hurtowni. Dokładamy wszelkich starań, by czas realizacji zamówienia był jak najkrótszy.
- Jak mogę dokonać płatności za zamówiony towar?
W przypadku wysyłki:
przedpłata przelewem na podstawie Pro formy
W przypadku odbioru osobistego:
płatność gotówką lub kartą przy odbiorze
przedpłata przelewem na podstawie pro formy
- Od jakiej kwoty obowiązuje darmowa dostawa?
Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówienie powyżej 5 000 PLN.
Wybierz formę dostawy – „Dostawa Bezpośrednia” a My dowieziemy Twoje zamówienie w ustalonym wspólnie terminie.
Więcej opcji darmowej dostawy znajdziesz – tutaj.
- Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak. Zamówienie można odebrać w naszej filii w Rzgowie, ul. Pabianicka 66, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
- Czy mogę otrzymać paragon zamiast faktury?
Tak. Wystawiamy faktury VAT lub paragony do każdego zamówienia.
- Czy klient zagraniczny może kupić towar bez VAT?
Tak. Jeżeli firma klienta ma siedzibę w kraju Unii Europejskiej i jest aktywnym płatnikiem VAT w tym kraju, fakturę wystawimy bez polskiego VAT. W tym celu klient musi przy rejestracji podać swój prawidłowy numer VAT europejskiego. Po pomyślnym zweryfikowaniu tego numeru w bazie Komisji Europejskiej wystawimy fakturę bez VAT.
Jeżeli firma klienta ma siedzibę w kraju nie należącym do UE, jest również możliwość wystawienia faktury bez VAT. W takim wypadku prosimy o kontakt z naszym działem spedycji celem uzgodnienia wszystkich szczegółów.
Jeżeli firma klienta ma siedzibę w kraju Unii Europejskiej i jest aktywnym płatnikiem VAT w tym kraju, ale zamawia z dostawą na terenie polski, musi wypełnić oświadczenie o wywozie materiałów poza granice, jeśli mamy wystawić fakturę bez VAT.
- Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Na opłacenie zamówienia czekamy 7 dni. W przypadku braku wpłaty zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeśli potrzebujesz więcej czasu na opłacenie zamówienia – skontaktuj się z nami - Kontakt
- Czy wysyłane są zamówienia za granicę?
Nie wysyłamy zamówień za granicę. Po złożone zamówienie zapraszamy osobiście do naszej filii w Rzgowie.
- Co zrobić kiedy otrzymam uszkodzony towar?
Hurtownia LUK zawsze wysyła towar w najlepszym i nienaruszonym stanie. W rzadkich przypadkach może okazać się inaczej. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru, postępuj zgodnie z procedurami dostępnymi tutaj.
- Czy mogę dokonać zwrotu towaru?
W przypadku zwrotu towaru postępuj zgodnie z procedurami dostępnymi – tutaj.
- Zapomniałem/am hasła co mam zrobić?
Jeśli zapomnisz swojego hasła, kliknij w „zapomniałem hasła” i podaj swój adres e-mail, który użyłeś w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłane nowe hasło.
- Czy mogę zmienić dane podane w trakcie rejestracji?
Tak, wypełnij formularz dostępny „Moje konto – formularz zmiany danych”
- Czy można utworzyć nowe konto posługując się tym samym adresem e-mail?
Nie można utworzyć kolejnego konta posługując się tym adresem e-mail.
Aby utworzyć nowe konto należy podać nowy adres e-mail.
- Czy mogę otrzymywać aktualne powiadomienia na swoją skrzynkę email?
Tak, wystarczy kliknąć w NEWSLETTER aby dodać swój adres e-mail do naszej bazy i otrzymywać stale informacje o naszych produktach, bieżących promocjach i wydarzeniach.
W każdej chwili możesz także zrezygnować z subskrypcji.